[LUGOS] Debian paketi za i686

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Aug 6 08:40:02 CEST 2004

Drži. "Optimizirane" pakete za i686 poišči na www.apt-get.org/main ali
pa si jih zbuildaj sam. Včasih je v ta namen obstajal celo en projekt s
serversko farmo, ampak zdi se mi, da so vse skupaj opustili.

Naj ob tem še dodam, da se mi zdi prekompajliravanje kompletnega
distrota samo zato, da dobiš 0,5% na brzini sistema, popolnoma
nesmiselno početje. Samo pomisli, koliko premoga morajo skuriti v TET,
da _ti_ dobiš KDE x.y.z, ki na _tvojem_ računalu dela mjčkn hitreje od
fabriškega KDE-ja. Malce egocentrično, a ni?

Bottom line: Gentoo je neekološka distribucija.

Komentarji naj letijo na lugos-bla.

LP,
Uroš