Hitrost in RAM

igor igor.mat at uni-mb.si
Wed Apr 7 06:19:30 CEST 2004

Uporabljam nek program, ki cele noci obraca velikanske matrike in
podobno.
Letos sem dobil tudi verzijo istega programa, ki tece pod linuxom in
zdaj
presenecen ugotavljam, da zadeva dela 5 (pet) krat hitreje kot prej na
windowsih.

Opazil sem, da v tekstovnem nacinu dela zadeva se malenkost hitreje in
bolje (= vedno izpise rezultate, ni megle na zaslonu).  Zdaj pa me
zanima,
ali je mozno (na stopnji zacetnika v Linuxu) doseci, da bi zadeva delala
se hitreje?  Pravzaprav mi ni toliko bistvena hitrost.  Bolj bi me
veselilo,
ce bi uspel v RAM spraviti vecje matrike, saj se vedno (ceprav je precej
bolje kot prej) opazam precejsnjo razliko med fizicno velikostjo
pomnilnika
in velikostjo mojih matrik.

Verjamem, da bi zadeva tekla hitreje, ce bi si ustrezno oklestil jedro,
vendar tega ne znam, pa me zanima, ali bi zadoscal "killing demons".
ps -A mi namrec izpise kaksnih 80 procesov.   Bi smel kaksnega
ubiti? Npr. spamd, sshd, automount, X, gnome-terminal ...  Bi to
povecalo razpolozljiv RAM za moj program, ali so te zadeve itak v
swapu in ne motijo ?  Skratka, zanima me, kako bi (na enostaven
nacin) iz masine iztisnil cimvec?

Lep pozdrav, igor

P.S.  Pingo 2.0, gcc 3.2.2