[LUGOS] Re: Out of Office reply

Martin martin at amadej.si
Tue Apr 6 15:44:29 CEST 2004

O.K.
Jaz sem se za1x izmazal in mi ni treba implementirat tega.
Uporabil sem standardni argument o standardih :-)
Saj v nobenem standardu (rfc-ju) ta funkcionalnost ni opisana, zato je postfix
nima. Če z tem niso zadovoljni pa še dodam, da je seveda možno doprogramirat
to funkcionalnost postfixu (saj je open source) vendar to stane $$$. :-)
Ko omenis stane $$$ ponavad ugotovijo, da mogoce res ne rabjo te
funkcionalnosti.

L.P.
M.