[LUGOS] doc2ps

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Thu Apr 1 21:37:46 CEST 2004

Pred leti sem se nekaj mucil s tem, takratni wvWare je bil dalec
od popolnosti. Sedaj je bistveno bolje, a mislim da bos imel
veliko sivih las.

Bolje je ze iz klienta potegniti lep pravi postscript file, s ta
pravimi fonti slikicami ipd. Ce bo ta gateway sluzil klientom
iz lokalnega omrezja potem lahko na winsih kreiras nov tiskalnik
(postscriptni recimo applescript) ki  ga nastavis da tiska v datoteko.
Ko uporabnik nekaj poslje na ta tiskalnik je rezultat postscriptna
datoteka.

Uporabnik je potem ta file pripel in poslal po emalu na fax gateway.
To seveda dela za vse aplikacije, ne samo za doc datoteke.

Vcasih se prevec trudimo uporabnikom poenostaviti zivljenje,
mojim se je zgornji postopek zdel preprost.

hipe at sdf-eu.org
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org