bad bloki na disku

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Thu Apr 1 20:48:34 CEST 2004

Zivjo!
Po nakljucju sem odkril, da imam na disku bad bloke. Niti SMART ni
nicesar zaznal, da bi me na to opozoril. To pa sem odkril tako, da sem
hotel posneti cd. Na 53% mi ga je vrglo ven in sem seveda najprej
sklepal, da je pac bil cd slabse kvalitete, kar se danes kar pogosto
dogaja. Vstavil sem se drugi cd, pa je bilo isto - spet 53% in konec.
Pognal sem badblocks, najprej read-only in nato se r/w - obakrat sem
odkril, da imam na vsaki partciji od 2 do 3 badbloke.
Pognal sem powermax (imam Maxtorjev disk), ki pa pravi, da je z diskom
vse OK. Zato sem sel se v windowse in sem naredil dvojnik fajla, ki mi
je preje "nagajal". Na istem mestu je spet imel tezave - kopiranje se je
prakticno ustavilo. Sele po kaksne pol minute je spet nadaljeval
kopiranje z normalno hitrostjo.
Ce disk nesem na servis, bodo rekli, da tool, ki ga priporoca Maxtor
(powermax) ne najde napake in da je disk OK. Rezulatata badblocks ne
priznavajo (ze od preje poznam njihovo politiko). Za tezave pri
kopiranju pa bodo skoraj zagotovo navedli vse mogoce in nemogoce
razloge, zakaj se tam tako upocasni.
Je ze kdo imel tak problem ali pa ima vsaj idejo, kaj naj naredim v
takem primeru?
LP,

Jernej