[LUGOS] Pomoc pri sedu

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Apr 1 07:37:42 CEST 2004

Howdy!

Bostjan Muller wrote:

>Nekaj takega:
>
>sed 's/#.*$//g'

Čisto mimogrede: tisti 'g' na koncu sed stavka je tukaj redundanten.
Pomen je namreč 'global' nanaša pa se na ponovitev iskanega izraza
znotraj bufferja (ki je pri sedu običajno ena vrstica). Privzeto
obnašanje sed-a je namreč takšno, da poišče le prvo inkarnacijo iskanega
izraza, potem pa konča z delom. Če pa je iskani izraz zapisan tako, da
vključuje tudi konec vrstice (kot je to v zgornjem primeru z onim '$'),
pa je povsem logično, da je iskani izraz v bufferju prisoten le enkrat.

--
Peace!
   Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc