Re: [LUGOS] Re: Re: Povezava namiznega in prenosnega računalnikaega računalnika

djliste djliste at bertanet.com
Fri Apr 30 22:53:40 CEST 2004

Marko Samastur wrote:

>Je, ce se z notesnikom ne selis dosti naokoli. Vsaj jaz sem se zelo
>hitro navelical preklapljati med fiksnimi nastavitvami in dinamicnimi.
>Ceprav, sem preprican da se da to tudi kako elegantno resit.
>
>Lp,
>
>Marko

Jaz sem problem vsklajevanja omrezja v sluzbi in doma resil tako da sem
v lokalnem omrezju doma uprabil iste nastavitve (netmask, IP, GW). Ce pa
ze moras preklapljati, najlazje ti bo da definiras za svojo
komunikacijsko kartico v /etc/sysconfig/network-scripts eth0 in ethx (x
je prva prosta stevilka). Eth0 nastavis na dinamicen IP, ethx pa na
fiksni. Seveda, ostane ti potem "rocni" start eth (ifup eth0/x ). Mislim
da ni prekomplicirano.
Osebno sem na ta nacin za isto komunikacijsko kartico uporabljal tri
razlicne nastavitve.

Pozdrav,
Djuro