Re: [LUGOS] Povezava namiznega i n prenosnega računalnikaunalnika

g.r.e.g.o.r at email.si g.r.e.g.o.r at email.si
Fri Apr 30 09:17:00 CEST 2004

On Fri, 30 Apr 2004 at 08:06:19, Tomaz Zupan wrote:

> Predvidevam, da imaš namizni računalnik povezan s prenosnim z obračalnim
> kablom. To pomeni, da je mrežna kartica "v luftu" ko zagajaš sistem in se
> ti
> zato eth ne dvigne.

Res je: povezana sta preko "cross" kabla in mrežna kartica je "v luftu" ko
zaganjam namizni računalnik.

> Možnosti je več:
> 1. Kupiš en poceni hub in povezuješ namizni računalnik s prenosnim preko
> huba

Te možnosti se hočem izogniti.

> 2. Namizni računalnik imaš lahko stalno prižgan

To bi pomenilo, da ko ga prižgem, mora biti nujno priključen tudi prenosnik. Je
pa neuporabno, ker veliko ugašam in prižigam računalnik.

> 3. Mogoče ti bo kakšen mrežni guru znal povedati kako prisiliš eth, da
> se
> dvigne, četudi ni na kablu.

To bi bila najboljša rešitev. Ima kdo kakšne dodatne informacije o tem? Rad bi
naredil tako, kot je v "ta resnih" mrežah - priključiš omrežni kabel in čez
nekaj sekund si v mreži (nobenih restartov.)

> Sicer pa poglej, kaj ti piše v logih.

Si bom pogledal.

lp
Gregor