Re: [LUGOS] Povezava namiznega in prenosnega računalnika

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Fri Apr 30 08:06:04 CEST 2004

Predvidevam, da imaš namizni računalnik povezan s prenosnim z obračalnim
kablom. To pomeni, da je mrežna kartica "v luftu" ko zagajaš sistem in se ti
zato eth ne dvigne.
Možnosti je več:
1. Kupiš en poceni hub in povezuješ namizni računalnik s prenosnim preko
huba
2. Namizni računalnik imaš lahko stalno prižgan
3. Mogoče ti bo kakšen mrežni guru znal povedati kako prisiliš eth, da se
dvigne, četudi ni na kablu.

Sicer pa poglej, kaj ti piše v logih.

LP, Tomaž Zupan
ORPO d.o.o.