[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Jernej Horvat j+lugos at aufbix.org
Thu Apr 29 09:45:55 CEST 2004

Wednesday 28 April 2004 18:55, Nejc Skoberne >

> Odvisno kaj je zate "streznik"? Ce imas Linux desktop, ki laufa gor
> sendmail - ali je to "streznik"? Ce imas Linux gateway (za recimo samo 1
> masino), kjer imas sendmail, ki funkcionira kot tvoj SMTP streznik
> (torej samo zate, samo za posiljanje) - ali je to "streznik"?

naceloma ni, ce ima v sendmail.cf

DSsmtp.isp.si

oz. v main.cf

relayhost = [smtp.isp.si]

Dokler se virusi/spam posilja znotraj dolocenega ISP (ki ni moj), to ni MOJ
problem. Iz vsakega "wanna-be-streznika" pa res ne rabim sprejeti ves junk.

Je cisto vseeno imas ti eno delovno postajo ali tisoc - ne gre za kvantiteto,
ampak kvaliteto.

Ce nekdo zeli da mu bo e-posta delovala, potem se bo moral drzati dolocenih
pravil (rfc) ter net-bontona.

--
BOFH excuse #217:

The MGs ran out of gas.