cdc-acm in ppp problem

djliste at bertanet.com djliste at bertanet.com
Wed Apr 28 09:28:32 CEST 2004

Pozdravljen,
že več kot leto dni uporabljam isti modem priključen na usb, Linux RedHat 8.0 in 9.0.
Tudi pri meni povezava praviloma ne gre takoj. Imam pa nekaj več sreče in navjvečkrat povezava uspe v drugem poskusu (zelo redko se število poskusov poveča). Nisem še do konca raziskal kaj je vzrok, zdi se mi da bi forsiranje /etc/pap-secrets (ali chat-secrets -- katera je prava ?!?), namesto avtomatičnega dogovarjanja o protokolu rešilo problem. Bom poskusil ko bo več časa.