[LUGOS] debian zagonska

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Apr 26 19:04:30 CEST 2004

On Monday 26 of April 2004 18:23, Aljoša Španger wrote:
> Zanima me kako bi naredil zagonsko disketo ali cd, za debian 3 stable. Z
> novejšim kernelom (2.4.25). Se raje pa debian 3 sarge.

Sarge ni debian 3 :-)

Za woodyja: Ce rabis za instalacijo kaksne nove driverje, potem prevedes
kernel ter novi vmlinuz presnames na boot floppy cez datoteko linux (se mi
zdi, preveri na floppyju). Potem ti sicer nekaj joce, ker ne najde driver
floppy-jev, ampak zadeva dela. Na disk bo potem ta kernel presnel pod
napacnim imenom (/boot/vmlinuz-2.4.18-bf24), ampak to lahko uredis po
instalaciji.

Ce pa ni nujno, je lazje nov kernel prevesti pozneje, ko imas sistem ze
instaliran. Je vse skupaj cisto enostavno (s kernel-package)

Sarge pa ze tako ali tako vsebuje 2.4.25. Najdes na
http://www.debian.org/devel/debian-installer/

lp,
Borut.
--