[LUGOS] SMTP reject client opozorilo

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Apr 25 22:53:09 CEST 2004

On Sunday 25 of April 2004 22:41, Bostjan Tursic wrote:
> Jaz recimo se izogibam posiljanja poste kot adsl uporabnik preko siol
> smtpja, ker vemo kaj se je z njim dogajalo. In je veliko bolj nezanesljiva
> dostava poste, vcasih se kar izgubi v crni luknji..

Potem pac posiljaj s svojega racunalnika direktno, ce znas postavit mail
server. PTR ti siol brez tezav zamenja, pa je volk sit in koza cela.

Jaz bi se raje spraseval, kako da se _nihce_ javno ne razburja, da Siol vcasih
kar pogoltne posto. Ali pa da je Siolovi uporabniki po vec ur ali celo dni ne
dobijo od drugje. Ali pa kaj tretjega, recimo da sprejema posto za domene, za
katere je ne bi smel, ali pa da se precej casa po odpovedi na siolovem mail
sistemu obstajajo mailboxi, v katere pada posta za njihove stranke, ki imajo
takrat ze svoje mail serverje.

Jaz iz principa nisem in upam da zlepa ne bom Siolova stranka, zato se lahko
temu samo cudim, in kazem s prstom, kadar mi kdo rece, da njegova posta pa ze
x casa ni prisla na Siol. Ali pa da ni dobil poste od Siolovega uporabnika.
Ali kaj sedemnajstega, kjer je kot spremenljivka (bah, bo kar konstanta)
vkljucen Siol-ov mail sistem.

lp,
Borut.

--