[LUGOS] linux za srednjo solo

igor igor.mat at uni-mb.si
Fri Apr 23 11:22:16 CEST 2004

Na 1082710799, 2004-04-23 ob 10:59, je Aljoša Španger napisal(a):

> Zivijo,
>
> na neki srednji soli bodo skupaj z ministrstvom nabavili 5
> racunalnikov, za racunalnisko ucilnico.
>

> Zanima me kaka ideja katero verzijo linuxa bi lahko ponudil.
>
> Presinila me je ideja o Ping-u 2.

Absolutno jim priporocam Pinga 2.  Naredi jim en popoldan delavnico,
na kateri naj si sami instalirajo Pinga, pogledajo Lugosovo domaco stran
z Mozillo, nastavijo Evolucijo in napisejo krajsi tekst v OpenOffice-u.
Mislim, da jih bos navdusil.

LP, igor

P.S.  Mislim, da v zgornjem obsegu lahko zadevo vpeljes naenkrat.  Potem
pa se, kaj
jih bo dodatno zanimalo.  Otroke bo zanimal Tux racer !