[LUGOS] Slikica

Matija Suklje hook_work at yahoo.co.uk
Thu Apr 22 13:07:04 CEST 2004

Nisem se poskusil, vendar vem da se "slikici" rece
"favicon" in da jo je potrebno le definirati v HEAD
...ponavadi so v .ico obliki, ampak sem jih ze videl v
.png in .gif obliki.

primer:

<link rel="SHORTCUT ICON" href="/images/favicon.ico"
/>

vec informacij:
http://www.w3schools.com/tags/tag_link.asp

predlagam, da tudi kaksne druge probleme poskusas
resiti z w3schools.com ...meni je pomagalo :]

lp,
matija

 --- dani1101 at volja.net wrote: > Pozdravljeni!