[LUGOS] 120GB HDD na Pentium I

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at email.si
Wed Apr 21 23:46:48 CEST 2004

sbm mi diska ni zaznal, sem pa zadevo resil (ker imam instaliranega debiana) z debianovo rescue bf24 disketo. Uporabiti sem moral kar orig. kernel, ker je iz securityja razdeljen na kernel in initrd image. Ta pa seveda ne pride na disketo. Popraviti sem moral seveda tudi root=/dev/fd0 na /dev/hda1.
bf2.4 kernel, ki pride zraven, mi ne ustreza. Ali ima kdo idejo, kaj bi se dalo  narediti, da ne bi potreboval kompajlirati kernela? Kako bi resil tezavo z initrd imageom?
lp