[LUGOS] 120GB HDD na Pentium I

Grega Lebar grega at britva.eu.org
Wed Apr 21 17:44:49 CEST 2004

Nekoc sem imel podoben problem z enim maxtorjevim diskom, ko ga bios ni
zaznal.

http://www.maxtor.com/en/support/downloads/maxblast3.htm
ce se prav spomnim je tole aplikacija, ki ti nekako preprogramira disk, tako
da ga bios zazna, potem se najprej ob bootu zalaufa ta aplikacija, ki
spremeni nazaj nastavitve diska, potem se ti nalozi sistem. sicer pise da
dela samo na win, ampak meni je RH8 bootalo brez problema.

Je pa ze dolgo odkar sem to pocel, tako da se ne spomnim podrobnosti.
Vec preberi na maxtorjevi strani.
Pomojem bi tudi drugi proizvajalci morali imeti podobne aplikacije.

lp,
Grega Lebar