[LUGOS] 120GB HDD na Pentium I

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Wed Apr 21 11:58:53 CEST 2004

lahko pa probas tudi malo pocohljati dokumentacijo od diska, ker imajo eni
moznost nastavitve za masine kjer jih bios ne prepozna (jumperji) nato
fizicno reces da je disk kot user mode (nastavis kot pise v dok.) nato
obstaja moznost da bos mogu kak software se na ta disk poinstalirat (spet
od proizvajalca) nakar bos ugotovil da stvar ne dela in se bos drzal
nasvetov piscov pred mano !

lp