MBR?

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Tue Apr 20 10:27:46 CEST 2004

Ko ima namen kaj iti narobe, tudi gre? In to se je dogodilo mojemu znancu.
Bil je neučakan in je nameščal Pingota iz napačnega prekopiranega diska.
Kopija je bila v mapi. Ker mu ni šlo, se je igral s tem diskom in izgleda,
da je bil rezultat ta, da je izbrisal MBR in morda še kaj drugega.

Sedaj je Pingo inštaliran, ampak zagon je potrebno izvesti iz diskete.
Poskus za oživitev zagona iz diska je bil neuspešen. fdisk /mbr ne prime.
Instalacija in deinstalacija gruba tudi ne.

Zanima me ali ima kdo še kakšno idejo ali pa izkušnjo?

lp Drago