[LUGOS] Pingo +CVI (sestanek)

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Tue Apr 20 08:49:59 CEST 2004

Ja pa kaj se. CVI ze par let nekaj dogaja z Linuxom pa se sami ne vedo
kaj. Pa non-stop imajo neke nove ideje, da pa bi si kdo kaj prebral,
mogoce kaksno licenco, kaksen disclaimer je pa ze prevec za njih.

Mene zanima, kdo bo suportiral to kvazi njihovo distribucijo pri end
userjih? Bodo morda zaposlili hordo Linuxasev in jih zaprli v kletne
prostore Langusove 4?

Najprej naj zaposlijo projektnega vodjo, ki ve kaj je to Linux in bo imel
odprte roke, vodil projekt od zacetka do konca ter naredil koncno en
assesment za 10 let naprej pa naj se ze nehajo norca delat in metat stran
davkoplacevalski denar!

Ja, vedno je tako, sef vedno rece, da njegova prisotniost ni nujna potem
pa ko bi ti moral pustit odprte roke se pa kar naprej nekaj stuli in nekaj
pametuje.

Ce je njegov interes tako majhen, da si ne more vzet cajta za sestanek
potem se jaz sploh pogovarjal nebi, ker vse kaze na to, da bo to se en
izmed testov oziroma se ena izmed ocen sposobnosti (v tem primeru tvoje).

lp,B

PS: To lahko komot forvardiras komu iz vodilne elite CVI.