Modem

Matej Brecelj mbrecelj at fgg.uni-lj.si
Tue Apr 20 07:47:29 CEST 2004

Imam modem US Robotics, notranji na ISA vodilu, ki je do nedavnega lepo
deloval na eni stari mašini na RH 8. Sedaj sem ga prestavil v novejšo
mašino na kateri imam Suse 9.0. V Yast imam prikazano, da je naprava US
Robotics na mašini, vendar je unknown device. Na isti kartici (modemi)
so še štirje audio "naprave" - vsekakor še štiri stvari, ki spadajo v
kategorijo audio. Že na RH sem imel z njimi nekaj problemov, tri so bile
vedno v unknown devices, ena je bila normalno v audio, modem, pa je bil
tudi spoznan kot modem device, vendar sem ga moral ročno poiskati na
/dev/ttyS2.

Na trenutni mašini mi pod win modem deluje, torej nisem zafrknil pri
premetavanju iz ene škatle v drugo. Sicer mi win kažejo da imam premalo
prostora sredstev za com, tako da je možno tudi to kratek stik v
linuxu... Kje bi ugotovil kaj je narobe in seveda kako bi to popravil...

Matej

Načeloma raje uporabljam Linux, win so v glavnem gor za nekaj službenih
stvari... in seveda za izhod v sili, ko se mi kakšna reč v linuxu
zalomi...