[LUGOS] outlook distribucijska lista in postfix

Matjaz Prelog rachek at occasio.si
Mon Apr 19 20:45:42 CEST 2004

> Odgovor, ki ga outlook posreduje je tak:
> No transport provider was available for delivery to this
> recipient.
Mislim, da Outlook vedno to izpise, ko iz nekega razloga ne more dostaviti preko SMTPja in ne preko Exchange-a (če ga imaš), oz. gre po tisti "delivery lestvici" na onem ta drugem zavihku pri servisih (zdajle res ne vem na pamet) in če ne zmore dostaviti tak preko katerega koli (gre po vrsti, lahko jih premikaš gor in dol), odpove in ti vrne to sporočilo. Meni se je enako dogajalo, pa sem imel /var napolnjen (imam samostojno particijo).

Samo kot info. :P

LP, rach.