spamassassin

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Mon Apr 19 17:50:59 CEST 2004

Imam Postfix+Amavis-New+Spamassassin. V local.conf od spamassassina ima
nastavljeno rewrite_subject na 0 in je bil spam mail lepo izbrisan. Tudi v
amavis.conf ima nastavljeno za spma na discard. Sedaj sem namestil se
Razor2, DCC in Pyzor. Vse ocitno deluje, vendar mi nekatere smap maile
poslje k uporabniku. V mailu ni dejanskega maila ampak zapis o testiranju
maila oz tockovanju s strani spamassassina ali Razorja. Kje lahko spremenim,
da se mi bodo spam maili avtomaticno izbrisali.

Klemen Humerca

 klemen at humerca.com
 www.humerca.com
 forum.humerca.com