[LUGOS] Pingo +CVI (sestanek)

Matija Suklje hook_work at yahoo.co.uk
Mon Apr 19 12:34:04 CEST 2004

Glede sestanka: kdaj bi imeli cas?

Jaz imam cas vsak ponedeljek, cetrtek in petek do 2h,
razen prvega tedna v maju. Problem je kvecjemu "sef",
ki ima cas le 10. (pon.) in 12. (sre.) maja. Vendar
pravi, da njegova pristonost niti ni nujna ...ceprav
se mi zdi da je (in bo) glavni problem ravno
(ne)strinjanje med idejo CVI in idejo LUGOSa (vkljucno
z mano!) kar se tice te kvazi-vladne distribucije.

LP,
Matija Suklje