[LUGOS] Pingo +CVI (prevedeno :P)

Matija Suklje hook_work at yahoo.co.uk
Mon Apr 19 12:24:17 CEST 2004

Totalen razcep distribucije se tudi meni zdi
nesmiselen in mu oporekam, ker se mi zdi kot
izrabljanje FOSS software-a in GPL licence. Razlogi
CVI-ja za vsaj do neke mere locen razvoj naj bi bile
posebne zahteve, ki jih ima CVI oz. javna uprava od
Linux distribucije (kar se mi zdi sporno) - pri tem
navaja potrebe po podpori kartic ActivCard ter
software-a Entrust, Lotus Notes in Sophos AV. Malo
bolj utemeljen (ceprav meni se vedno nerazumljiv) je
njihova druga dva razloga: varnost in loceno
testiranje in reperzitorij vsaj nekaterih paketov za
povsem avtomaticno posodobitev t.i. EPO [Enotno
Programsko Okolje] postaj.

Sestanek se mi zdi zelo dobra resitev vecine
problemov.

P.S. cist tako, off the record, imam obcutek, kot da
CVI hoce narediti distribucijo samo zato da jo ima in
ne namerava kaj prevec vrniti skupnosti ...zelo upam
da  me ta obcutek vara!

LP,
Matija Suklje

Matija,