[LUGOS] bash in find

Petar Hitij hipe at sdf-eu.org
Mon Apr 19 11:55:08 CEST 2004

V skripto vstavi "set -x" pa bos videl tocno kako se ukaz, ki
ti javi napako poklice.

S find-om najbrz isces navadne datoteke, ne direktorijev, ker
ti bo sicer rm javljal napake, dodaj "-type f" med find opcije.

rm bi jaz poklical takole:
  rm -- "$PFILE"

hipe at sdf-eu.org
SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org