[LUGOS] Linux & video-out

Iztok Kham drkham at educy.si
Sun Apr 18 19:32:39 CEST 2004

Jaz imam sicer SiS630 in imam podoben problem.
Na TVju moram namesto navadnega Composite video vklopit nekaj ala Y Cb ali
nekaj podobnega in potem je slika odlična. V navadnem modu so barve ekstremno
premočne in kar nekaj senc je. Sicer pa pri meni ne dela video out in monitor
naenkrat.

Mogoče ne bi bilo slabo pogledat na www.winischhofer.com (SiS video driver -
FB in XFree)

-- Iztok