[LUGOS] KDE, konzola in sumniki

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Apr 18 12:03:55 CEST 2004

On Sunday 18 of April 2004 10:54, Nejc Skoberne wrote:
> Ze kaksno uro se hecam s tem. Kako naj prepricam konzolo v kde-ju, da
> bo prikazovala sumnike. Sedaj namesto njih vidim vprasaje. Nastavil
> sem vse mozne nastavitve v Nadzornemu srediscu, ampak brez srece.
>
> Kaksna ideja?

nastavljeno moras imeti LANG spremenljivko (ko pozenes konsole, ne v shellu,
ki je pognan v konsole). Niti ni pomembno, kako je nastavljena, samo da je.

Ko smo ze pri tem: Kako bi naredil, da bi nastavil LANG samo za konsole in ne
za vse druge programe? Ena resitev je, da napisem skripto, ki nastavi LANG in
potem naredi exec konsole, ampak po mojem bi lahko obstajala kaksna lepsa
pot...

lp,
Borut.