[LUGOS] Linux & video-out

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sun Apr 18 00:41:01 CEST 2004

Zdravo.

> video port se po navadi sam vklopi ce imas priklopljeno napravo ob bootu
> racunalnika
> ce ne pa moras imet kak specificen program.
> in nastavi frekvenco na 60Hz

Hvala za zelo koristne informacije. :) Koncno sem usposobil sis
driver, da zadeva deluje (pa ceprav samo 800x600).

Sedaj pa imam sledeci problem: Ko v MPlayerju predvajam DVD, je na
televiziji slika popacena - vidijo se take "zvezdice" in z barvami je
nekaj hudo narobe. Kaksna ideja kaj bi bilo narobe? (Je morda kriv
predvajalnik? (nisem se imel prilike poizkusiti kaksnega drugega)...).

Na LCD monitorju deluje vse v redu.

Hvala.

Aja, Pingo 2.0.

--