OpenOffice (?) in crka "c

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Apr 16 09:22:36 CEST 2004

Zdravo.

Imam sledeci problem: Na frisno sem instaliral eno Slackware 9.1
masino. Gor sem dal tudi OpenOffice.org (slovenski), verzija 1.1.1.

Problem se pojavi, ko zelim natisniti dokument, ki vsebuje crko(e) "c
(č). Ta se natisne cisto drugace kot ostale crke (tudi ostali sumniki)
- recimo da imam izbrano default pisavo - Times, size 12 - na izpisu
izgleda kot da bi bila crka č izpisana v Arial (ali nekaj podobnega)
pisavi, z vecjim in debelejsim fontom.

Kje naj sploh iscem vzrok za to "napako"? Je kriv moj GS ali driver za
printanje? Uporabljam CUPS. Pred tem sem imel gor Slackware 9.0 in
OpenOffice 1.0 in je vse delalo v redu.

Najlepsa hvala.

--
Nejc Skoberne