Filmi v Linuxu

Simon Striker simon at schtriker.net
Thu Apr 15 21:57:15 CEST 2004

Zivijo!

Rad bi racunalnik, ki ga uporabljam tudi za gledanje (divx) filmov,
usposobil pod Linuxom. Kot program za predvajanje filmov uporabljam
Xine. Ko sem na zacetku pognal Xinea in hotel pogledati film, kodiran
z novejsim kodekom, mi ga Xine ni hotel predvajati. Nato sem namestil
se win32 kodeke in Xine je film zacel predvajati.

Tezava nastopi, ko hocem film gledati v t.i. "full screen" nacinu.
Xine sliko sicer raztegne, a se le-ta zatika. Ce film predvajam v
osnovni obliki, ki jo nastima Xine (1/3 zaslona), se predvaja BP.

Masina je "dokaj nova" in filmi pod Windows OSom na njej tecejo BP.
Procesor: 900
RAM: 256
Graficna: 16 mega

V XF86Configu sem nastimal driver "nv", ker imam Nvidiino graficno
kartico.

Zanima me, ali morda kdo ve, v cem je tezava? In pa kaksne izkusnje
imate s predvajanjem filmov pod Linuxom, ter katere programe
uporabljate.

Za nasvete in pomoc se ze v naprej zahvaljujem!

Simon
Best regards,

Simon Striker
Rusjanov trg 2