[LUGOS] RAID1 obcasne tezave

Bostjan Tursic seznami at tursic.org
Thu Apr 15 13:17:30 CEST 2004

> Tezko sklepati na slabo zdravje diskov, se posebej, ker si omenil promise
> kontroler :) O njih je brati komaj kaj dobrega, pa zato toliko vec
slabega.

Ko smo glih ze pri kontrolerjih,
Meni je adaptec SATA raid kontroler uspesno sesul 2 diska.. "winRAID" oz. sw
raid kontrolerji so v shitu. Se posebej adaptec z adaptecovim binary
driverjem... (govorim o raid1)

kernel sw raid je v takem primeru boljsa izbira :-)
Sem pa nekje bral da je edini pametni IDE raid od 3ware, ki naj bi bil hw...

Bostjan