CUPS - ptal - USB

gorank at email.si gorank at email.si
Thu Apr 15 11:00:06 CEST 2004

Ja to sem videl (potem, ko si me opomnil).
Rad bi vedel s čim sem to naredil.

Ko je zadeva že delala sem naredil dve zadevi:
- na isti mašini sem upgrade-al OO na 1.1.1
(nekaj threadov nazaj sem prijavil težavo s prostim diskom, ki je bila posledica tega prevajanja) Na mašini imam Gentoo 1.4.

- druga zadeva, ki verjetno ni pobrisala knjižnice je (testna) namestitev HP 5510 na drugi, Win2k mašini v mreži.
 Zanimivo, da je printer v logu HP5550, nameščen pa je bil 2110 in tak tudi share-an. HP-jev driver (Win) je omenjal update tudi tega sharenega printerja.
Vprašanje se mi zdi malo neumno ampak ni nemogoče: je možno, da mi je instalacija HP55x0 na Win mašini popravila parametre sharenaga HP21x0 printerja na Linuxu? (samo glede identifikacije)

Goran