[LUGOS] CUPS - ptal - USB

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Thu Apr 15 10:14:32 CEST 2004

poskusi se 1x namestiti tiskalnik - pri mojem hp-ju se je ob nadgradnji jedra
(morda celo cups/hpijs naveze) zgodilo to, da se je v imenu tiskalnika
pojavil presledek, ki ga prej ni bilo.

primer: novi uri usb://HP/DeskJet%201220C?serial=MY288330CH0O se je prej
glasil usb://HP/DeskJet1220C?serial=MY288330CH0O

razlika (%20) je sicer majhna, a nic manj kljucna...

lp,
ziga b.