[LUGOS] Spletni udar proti programskim patentom

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sun Apr 11 14:59:52 CEST 2004

Živjo!

Dne sobota 10 april 2004 21:20 je Andraz Tori napisal(a):
> Bitka na področju programskih patentov v EU se zopet zaostruje.
> Ministrski svet in komisija se pod vplivom multinacionalk in patentnih
> pravnikov na skrivaj zavzemata za "neomejeno patentiranje". Izigrati
> želita odločitev evropskega parlamenta septembra lani.
>
> Čas je za akcijo.

http://www.lugos.si/ je že spremenjen :))). Super!!!

Ali bo padlo še kako obvestilo za medije, da je LUGOS uradno proti
patentiranju programske opreme in "one clik is inovation" sranju ?

OT:
Ker mene je že malce strah, da bo nekdo patentiral dihanje (seveda kot SW
patent in trdil, da imam naložen v keslu tak in tak firmware) in me potem
izsiljeval naj plačam ali pa neham.... ;-)))

--
best regards,
Rok Papež