Prevedena izvorna koda - kako namestiti?

Tadej Bregar Tadej.Bregar at guest.arnes.si
Sun Apr 11 13:57:27 CEST 2004

Živjo, sem še bolj začetnik in se seznanjam z ukazno vrstico in
nameščanjem programov.
Na računalniku imam SuSE 8.1 v tekstovnem načinu (brez X-ov), odločil
sem se, da namestim Sambo 3.0.2a iz izvorne kode (*.tar.gz iz njihove
spletne strani)
Paket sem razpakiral v /usr/local/SOURCES/samba in od tam naredil
./configure, zatem make in na koncu make install. Vse skupaj se je
prevedlo in namestilo v direktorij /urs/local/samba.
Potem sem si ogledal kam razporedi posamezne datoteke RPM paket Sambe od
SuSEja in ugotovil, da RPM razmeče direktorije in datoteke na čisto
druga mesta npr:
/etc/init.d/nmb
/usr/bin/smbadduser
/usr/sbin/rcsamba
/var/log/samba
/var/run/samba

medtem ko imam po lastnem prevajanju vse to v
/usr/local/samba/<in_tukaj_poddirektorije_sambe>

Ali moram pri takem načinu nameščanja sam ročno premakniti direktorije
na "standardna mesta", kakor jih razmesti RPM paket ?
Ali naj naredim le simbolne povezave za izvedljive datoteke?

Na splošno, kakšna je procedura pri takem načinu nameščanja programov???

Hvala za kakršnekoli informacije,
Tadej Bregar