[LUGOS] Problem: mailspool v maildir

Nejc Novak amadeus at soncek.biz
Fri Apr 9 21:10:34 CEST 2004

To sem jaz naredil prejsnji teden. Najazje ti bo, ce si preberes sledeca
navodila: http://www.pocock.com.au/linux-doc/mbox-maildir.html

Jaz sem pac namesto cyrus imap strezniak (v tem primeru) uporabil
courier. Navodila so napisana za debian, vendar ni razlike s kaksno
drugo distribucijo. Ce imas debiana, ti lahko samo omenim, da je paketek
*mb2md le v unstable branchu, vendar se unstable paket lepo instalira na
stable instalacijo, brez tezav. ostalo vse pise.

srecno...
lp Nejc