Security updates za Debian

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri Apr 9 14:54:55 CEST 2004

Zdravo!

Na masini imam Debian Linux dobre 14 dni. Prijavil sem se v nekaj list
za debian zadeve. Med njimi je tudi security. Danes sem dobil sec. za tcpdump.
V njem pise, da je zadeva poopravljena za stable in unstable distribucijo.
Sam imam

more /etc/debian_version
testing/unstable

V /etc/apt/sources.list pa za security mirror

deb http://security.debian.org/ stable/updates main contrib non-free
deb http://security.debian.org/ testing/updates main contrib non-free

Ce prav razumem, bi moral imeti za popravek unstable verzije paketa tcpdump s pomocjo
apt-get install v sources.list tudi unstable/updates ... Nekdo mi je pa omenil, da
to za varnostne popravke ni modro. Se strinjam, da unstable najbrz ni najbolj varen,
a ce za kaksen paket obstaja popravek, ga raje namestim kot pa ne.

Se morda motim?

lp, Gregor