[LUGOS] Fwd: Prosnja

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Fri Apr 9 09:08:40 CEST 2004

Pozdravljeni,

Bom jaz poskusil pomagati.
> [...]
> Komaj mi je namrec uspelo, da je sistem sploh modem zaznal. Potem, da sem ga lahko aktiviral (tudi komaj). Da pa bi spravil modem do tega, da bi "klical", pa mi nikakor ne uspeva.

> Tako, sedaj pa mislim, da bi bil cas vam povedati, kaj bi sploh rad:
> Rad bi, da se nekje nekdo najde, ki bi mi poslal dobesedno kuharski recept, kako priti na internet. Ce je mozno, naj mi nekdo odpise, ki bi mogoce potreboval se kaksno informacijo.
V linuxu je kar nekaj vmesnikov, ki te pripeljejo na internet, zato
rabimo dodatne informacije:
-verzija linuxa ( RH-9.0?)
-program s katerim si poskusil nastaviti modemski dostop.
 Predvidevam, da si uporabil orodje iz menuja
 system settings->internet, če ne povej kako si poskušal priti na
 internet.
-model  modema (kot root poženi ukaz lspci in poišči vrstico z modemom)
> uporabljam navaden notranji modem!
Notranji modemi so pogosto t.i. winmodemi, ki pod
linuxom ne delajo vedno. Včasih potrebuješ dodaten programski paket.

-vse mogoče informacije, ki jih je računalnik izpiše ob neuspelem
poskusu priklopa na internet

> Ah, pa se nekaj:
> Prosim ne pisite mi tako:
> Na prilozenem mediju, poiscite datoteko, ki se imenuje /bin/etc/...
> in jo prekopirajte na svoj racunalnik, v datoteko to in to . . .
>
> ...temvec tako:
> V knjigi, ki ste si jo narocili se nahaja medij z prilozenim programjem in navodili za uporabo.
> Vzemite ga iz ovitka, vstavite v rezo, kjer pise CD - rom in na ekranu s klikom miske pozenite le - tega, nakar se vam bo samodejno odpro okno z datotekami.
> . . .
Bojim se, da si tega jokerja že porabil. Modem  je sistem sam
prepoznal, vendar ne dela. Mogoče rešitev ne bo v stilu vstavi CD
in klikni z miško.

Sicer pa jaz priporočam naslednji postopek:

poženi programček kppp, ki se ga v RH najde pod
Glavni Menu->Internet->kppp, če se ne motim.
Če ga ne najdeš, v ukazni vrstici napiši kppp.

V programu izberi
Settings->Accounts->New ... in vpiši tel št in ostale podatke
	->Device izberi /dev/modem
Potem lahko poskusiš srečo. Klikni
Connect in drži fige. Klikni gumb Show Log v oknu, ki se pojavi.
Če bo šlo kaj narobe, boš tako laže našel vzrok.
če kaj ni jasno vprašaj na listo ali poglej pomoč. Povej na katerem
koraku, ti je spodletelo in opiši kaj je računalnik izpisal.

Lep pozdrav,
Martin