[LUGOS] [drm:i830_wait_ring] *ERROR*space:131056 wanted 131064 !

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Apr 8 09:25:52 CEST 2004

Kot prvo zazeni stroj v nivo 3 recimo (v grubu dodas init 3). Potem
spremeni initdefault v 3, nato lahko zacnes debugirat X. Pozeni X (samo X)
in glej kaj ti pljune na ekran ko se sesuje. Popravljaj XF86Config toliko
casa, da ti bo X spet delal (po moznosti ga posodobi), potem lahko spet
preklops v nivo 5.

lp,B