[LUGOS] Hitrost in RAM

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Thu Apr 8 08:54:13 CEST 2004

Kaj pa init?
Ukaz init 3 te da v runlevel 3, ki po privzetih nastavitvah pomeni vse
razen grafike (okolja X), za to, da greš nazaj na level 5 (okolje X) pa
init 5. Če maš poštimano zaganjanje in ugašanje ustreznih sevisov v
/etc/rc.d/rc.[0-6].d potem bi to moralo zadoščati (ponavadi je default
nastavitev iz distribucije kar dobra). Za to nastavljanje zaganjanja
servisov obstajajo tudi  GUI orodja, pa tudi v text modu bi se kaj našlo.

Najprej pa kar probaj init 3 pa tiste svoje programe poženi, potem pa ko
kočaš nazaj init 5 pa boš videl če te kaj zaj....

Lep pozdrav, Andrej