[LUGOS] postfix-filtriranje

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Apr 7 15:58:18 CEST 2004

On Wednesday 07 of April 2004 15:48, Matjaž Šoštarič wrote:
> ali je kakšna varianta, da na postfix-u nastvim za določeno skupino
> ljudi filtriranje  .jpg, .exe, itn.... datotek, drugi skupini pa zadevo
> spustim ?

Mislim, da se s header/body checksi to ne da (per-user), se najmanj problemov
bos imel, ce namestis amavisd-new ni to nastavis tam noter.

Se pa da s postfixom nastavljat per-user druge omejitve (recimo katere
DNSBL-je uporablja, kateri content-filter, ...)

Lahko poiscem tudi primer, ampak se mi v tem trenutku ne da.

lp,
Borut.