[LUGOS] Hitrost in RAM

igor igor.mat at uni-mb.si
Wed Apr 7 11:04:33 CEST 2004

Uporabljam gnome.
Top opazi X in gnome-terminal (trenutno ne obracam matrik)
ps -ax  mi izpise
/usr/bin/gdm-binary  nodeamon
in
/usr/X11R6/bin/X :0 -auth /var/gdm/:0.Xauth vt7

V /etc/init.d nimam xdm.  Najbolj podobna zadeva je gdm, ki tezi,
da bo izklopila misko, pa se nic nenavadnega ne zgodi.

Se da iz tega ugotoviti, kako bi pri meni izklopili graficno okolje?
Zelo mi odgovarja rocni izklop, saj bi ob rebootu rad normalno
bral posto v graficnem okolju.