[LUGOS] Stare 486 za surfanje

polz polz at aufbix.org
Wed Sep 3 11:39:23 CEST 2003

> jaz bi te 486-ske dal tja kam sodijo, smetisce.
> kaj koli bos naredo bo polzje
> lahko naredis terminal server, pa se zmeraj bo slaba odzivnost
Za programiranje so dobre.
Ce je RAMa res toliko (32M) in ce so graficne spodobne (VESA 2.0),
potem lahko mulci pisejo svoje igrice s SDL.

> ker so to kot pravis racunalniki na soli
> se lahko zgodi samo to da linux predstavis v slabi luci
Ce das ljudem vedeti: "Tele masine bi sle sicer na odpad", tezko.
> svojcas sem nekaj podobnega poskusal,
> stvar ni zazivela :(((
Stvar poskusamo in zivi (na gim. Kranj).

> je pa smola, da so tudi najnovejse linux distribucije
> pozresne in zmeraj bolj pocasne na dobrih masinah :(
Debian unstable tam tece na 486/33 z 8M RAM.
Masina je dobra za ssh, gcc za ucenje osnov programiranja,
vim, X server pa samo kot terminal nizke locljivosti, g++ pa je pocasen.

Instalacija novih paketov pa je na teh racunalnikih muka - apt-get update
traja kakih 15 minut, upgrade pa.. download, razpakiranje se gre,
"building package list" pa vzame .. recimo kak dan pa pol.

Kerneli 2.4 porabijo manj RAMa kot 2.2 (vsaj tu to velja). X server je kar
XFree86 4.2 .

Predlagam fvwm ali fluxbox ali blackbox ali afterstep ali .. karkoli.
Na gimnaziji na Pentiumu 133 tece (no, OK, leze) KDE. Ce zapres vecino
appletkov in izberes kak theme, ki ni ravno ceramic, je stvar kar spodobna.
Za browsanje lahko uporabis dillo. Igrice - vsekakor Frozen Bubble, sicer
pa jih raje spodbujaj, da bi tudi sami kaj napisali.