Tezava pri prejemanju poste

Goran Kavrecic gorank at email.si
Tue Sep 2 12:53:20 CEST 2003

Na serverju, kjer tece qmail imam težave s prejemanjem pošte.

SMTP server, ki pošilja(sendmail 8.12.3), med drugim javi tudi

	: 451 4.4.1 reply: read error from mail.koncnadomena.com.

Maili nekaj časa visijo tam, potem pa pocrkajo.

Na webu sem našel nekaj podobnih problemov, vendar je bilo vse vezano na
spremembe sistema. Tukaj pa nismo mail serverja čisto nič tikali(razen
tega, da smo ena dva userja brisali in spet dodajali).

Težava je samo z eno domeno (zaenkrat).

Kaj mi je storiti? Kako naj se zadeve lotim?

LP, Goran