[LUGOS] tihi disk

Mitja boot at email.si
Tue Sep 2 11:29:21 CEST 2003

Predlagam, da nimas racunalnika cisto pri postelji. Niti ga ni
priporocljivo imeti v sobi kjer spis. :)

Druga stvar je, da lahko nabavis ohisje za glasbene studie, kar v prvi
fazi pomeni par deset tisoc sit vec. V drugi fazi pa nekaj dodatnega
prostora.

Zato se mi zdi vprasanje milo povedano smesno.

Kakorkoli bos resil, je po moje najboljse, da odmislis server v istem
prostoru, kjer spis.

Lp,
Mitja