tezave z bootom

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at atrp.si
Mon Sep 1 08:10:35 CEST 2003

Zivjo!
Imam nek star streznik od Comapaqa (Proliant 1500) z smart raid 2
kontrolerjem. Driver za ta kontroler ima debian v bf24 kernelu in se mi s
tem kernelom tudi zboota. Ko pa sem prevedel sam kernel, se mi noce
nikakor zbootati (unable to mount root...) - nisem sicer 100%, ampak zdi
se mi, kot da driverja za raid kontorler ne nalozi, preden obvisi pri
bootu, ceprav je build-in. A ima kdo kaksno idejo, kaj bi lahko pozabil
vkljuciti v kernel? lilo je vedno isti, tako da je problem nekaj pri
konfiguraciji kernela..
LP!

Jernej