spamassassin + qmail problem

Simon Tomazic simon at aborigin.net
Tue Sep 30 12:42:18 CEST 2003

Ta  mail  sem  poslal ze prejsnji teden, no pa verjetno ni noben opazu
kaj  je moj problem ga danes spet posiljam. Zelo nejljuba stavr vendar
na dan dobim vsaj trideset spam mailov.

Pred  casom  sem ze namesil spamassassin in je do predkratkim delovalo
brez  tezav,  vendar  od posodobitve streznika (nova osnovna plosca in
procesor) ne deluje vec.

nastavitve:
bash-2.05b# cat .qmail
| spamassassin -P | preline /usr/local/bin/procmail

bash-2.05b# cat .procmailrc
:0:

:0:

Skratka,  procmail je pogledal v glavo maila kaksen je spam status, na
podlagi tega je poslal v doloceni predal.

po   nadgradji  streznika  se pa dogaja, da dobim prazen mail, v glavi
pa:

ce  naredim  test  ce  spamassassin  filtrira  mail,  in po prilozenem
primiru ugotovi, da gre za spam.
spamassassin -t < sample-spam.txt > nonspam.out

spamassassin laufa ko deamon, verzija 2.55

--
LP

 Simon