[LUGOS] samba

marko jerak marko.jerak at email.si
Sat Sep 27 01:03:29 CEST 2003

On Fri, 26 Sep 2003 at 15:58:10, Davor Guttierrez wrote:

> Hi,

> Očitno imaš napako v smb.conf datoteki. Katere XPja pa uporabljaš?
> Katero verzijo Sambe imaš? Imaš v Sambi narejenega uporabnika kot ga
> imaš v Win XP?
>
> --
> Lep pozdrav,
>
> Davor Guttierrez
> http://www.d-mashina.net
> davor at guttierrez.org
> davor.guttierrez at d-mashina.net
>
> "sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"

ja v smb je sam nisem našel. Uporabljam XPprofessionall, za verzijo sambe ti
sedaj ne morem napisati, ker nisem zraven imam pa update-an RH8 tako, da je ena
zadnijh verzij. Problem je skoraj sigurno na win ker nimam ravno nastavljenih
uporabnikov ker nisem videl smisla saj jih zelo malo uporabljam. Mogoče bi
moral to poizkusiti.
LP
Marko