Fw: [LUGOS] gentoo

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Sep 26 12:28:59 CEST 2003

Po vsej verjetnosti ne dela mrežna kartica (c(eprav je modul oc(itno
naložen). Lahko je samo kakšen hkelc pri nastavljanju parametrov modula,
drugac(e pa poišc(i info o mrežni (oznaka c(ipa, ...) in potem poglej na
netu kako jo usposobiš. Poglej tudi na straneh proizvajalca matic(ne
plošc(e c(e obstaja kakšna podpora za Linux. Bodi pozoren na to, da je
kartica integrirana na matic(ni plošc(i (lahko so posredi kakšne
posebnosti).
Še vedno ti ostaja možnost, da kupiš kakšno staro v Linux-u dobro
podprto 10Mbit (lahko tudi 100Mbit) kartico in jo vstaviš v rac(unalo,
integrirano pa izkljuc(iš v bios-u.

Lep pozdrav, Andrej